با عضویت در سایت تخفیف 500 هزار تومنی دریافت کن!
پس از عضویت کد تخفیف براتون ارسال میشه!
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
فرصت به پایان رسید

وردپرس خوب است؟ چرا وردپرس؟

طیف گسترده ای از پلتفرم های CMS وجود دارد اما وقتی از ما می پرسند که بهترین آنها کدام است، ما اغلب وردپرس را توصیه می کنیم.

اینجا در وردپرسی شو، وردپرس و قالب به بهترین شکل طراحی و ارائه می شود.

8 دلیلی که ما از وردپرس استفاده می کنیم

  1. اقتصادی. 60 تا 70 درصد پروژه‌های وب دارای عناصر فنی مشترک هستند و بر اساس framework های پیش ساخته، ایجاد شده اند. بیایید زمان خود را صرف 30 تا 40 درصد باقیمانده آن کنیم، جایی که ارزش واقعی وردپرس نهفته است. ایجاد یک سایت سفارشی با همه جزئیات و زیبایی ها. تمام چیزهایی که می خواهید، در آن موجود است.
  1. اثبات شده است. وردپرس پرکاربردترین سیستم مدیریت محتوا در جهان می باشد و بیش از هفت سال است که این عنوان را در اختیار دارد. کاخ سفید، شرکت والت دیزنی، بی‌بی‌سی آمریکا، سونی موزیک و بسیاری از سایت های دیگر از آن استفاده می کنند. به طور کلی، بیش از 40٪ از کل وب سایت های فعال و حدود 65٪ از تمام سایت های مبتنی بر CMS، بر روی این پلت فرم هستند. وردپرس از سال 2003 در دسترس بوده و همواره در حال رشد است.
  1. سهولت استفاده. وردپرس رابط کاربری ساده‌ ای دارد و استفاده از آن راحت‌ است و افراد غیر فنی می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. از آنجایی که بسیار رایج است، احتمالاً بسیاری از افراد قبلاً از آن استفاده کرده اند.
  1. قابلیت سفارشی سازی. با کدهای متن باز و اکوسیستم گسترده ای از منابع، ما می توانیم وردپرس را مطابق با نیازهای منحصر به فرد مشتریان، شخصی سازی کنیم.
  1. چند کاربره. مدیریت محتوا می تواند توسط یک یا دو نفر یا یک تیم بزرگتر انجام شود.
  1. سازگار با موتورهای جستجو. ویژگی‌هایی مانند تولید خودکار اَبَرداده، بهینه‌سازی تصویر برای موبایل و پشتیبانی از پیوندهای یکتا، در بحث سئو به سایت‌های وردپرس برتری می‌دهد.
  1. مقرون به صرفه. به جای صرف هزینه برای لایسنس، سرمایه خود را به نفع سازمان استفاده کنید. این CMSبه صورت رایگان قابل استفاده است. (البته هزینه هایی برای هاست، افزونه ها و پشتیبانی برای ایجاد و نگهداری سایت وجود دارد.)
  2. در دسترس بودن میزبانی مدیریت شده. سرویس های هاست مدیریت شده ی ایمن و پایدار که برای وردپرس ساخته شده و منحصرا طوری ساخته شده اند تا سایت شما همیشه آنلاین باشد.

وردپرس برای هر موقعیتی مناسب نیست و برای ادغام با سیستم های اختصاصی و طبقه بندی های پیچیده چندان خوب عمل نمی کند اما برای بسیاری از سایت ها مناسب است.

اگر نمی دانید که وردپرس برای شما مناسب است یا خیر، با پشتیبانی ما در ارتباط باشید…

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.