300 هزار تومن تخفیف ویژه طراحی سایت فروشگاهی

تا 10 اردیبهشت فقط برای 10 نفر اول
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
فرصت به پایان رسید

7 ویژگی یک وب سایت عالی

7 ویژگی یک وب سایت عالی

7 ویژگی یک وب سایت عالی

هیچ جنبه ای از بازاریابی مهمتر از یک وب سایت با کیفیت، برای آشنایی اولیه با سازمان شما نیست. یک وب سایت صرفا «خوب» برای جذب و تبدیل کاربران به مشتریان متعهد و تبلیغ کننده برند، به اندازه کافی خوب نیست. چیزی که واقعا به آن نیاز دارید یک وب سایت “عالی” است.

هزاران قالب و تم از پیش ساخته، ایجاد یک وب‌سایت را آسان می‌کنند و می توانید یک وب‌سایت ساده، بی‌نظیر و حرفه ای داشته باشید که یک شروع معمولی و پایه برای کسب و کارتان خواهد بود اما برای متمایز شدن در چشم انداز رقابتی امروز، به یک وب سایت منحصر به فرد نیاز دارید.

بنابراین، سوال اینجاست! چه چیزی یک وب سایت عالی را می سازد؟

1. طراحی عالی و کاربردی

سایت شما نشان دهنده شرکت، محصولات، خدمات و در نهایت برند شما است. بنابراین مهم است که از نظر بصری جذاب، صیقلی و حرفه ای باشید. اجازه دهید فضای سفید و طرح‌بندی‌های نامرتب با عکس‌ها و گرافیک‌ها، باکیفیت به نظر برسد و پیام شما را به مخاطب برساند. 

به همان اندازه مهم است که سایت باید به سرعت، درست و همانطور که انتظار می رود کار کند. مطابق با استانداردهای وب ساخته شده باشد، به دقت اصلاح شود و به طور منظم برای یافتن مشکلات سرعت یا عملکرد، مورد آزمایش قرار گیرد. تمام صفحات باید همیشه سریع و کاربردی باشند، زیرا هر یک از آنها می تواند اولین یا تنها برداشت یک مشتری باشد. بخش های دارای ایراد، کند یا بد ساخته شده، بازدیدکنندگان شما را ناامید کرده و آنها را تشویق به ترک وب سایت می کند.

2. استفاده آسان

بازدیدکنندگان سایت همیشه عجله دارند. آنها را برای ارائه اطلاعات مجبور نکنید. تجربه کاربری (UX)، نقشی کلیدی در کمک به بازدیدکنندگان برای استفاده، درک و ماندن در وب سایت شما دارد. منوی واضح و کاربردی با سلسله مراتب مشخص ایجاد کنید. از طراحی های ثابت و نشانه‌های بصری برای کارایی بیشتر، در سراسر سایت استفاده نمایید.

سایت شما باید هم «جستجوکنندگان» را راضی کند؛ که به دنبال چیزی خاص هستند و هم «مرورگرها»؛ که فقط به دنبال سایت شما هستند. به کاربران کمک کنید تا کارهای مورد نظرشان را با جستجو در سایت به سرعت انجام دهند و با پیشنهاد محتوای مرتبط و به حداقل رساندن بن بست ها، آنها را سرگرم نگه دارید.

3. بهینه شده برای موبایل

امروزه هیچ بهانه ای وجود ندارد، سایت شما باید عالی به نظر برسد و در هر پلتفرمی به خوبی کار کند. رشد دستگاه های موبایل و تبلت کند نمی شود و شما نمی توانید حدس بزنید که بازدید کننده بعدی شما از چه دستگاهی استفاده خواهد کرد. بهینه سازی برای موبایل هم تجربه بازدیدکنندگان و هم رتبه بندی SEO شما را بهبود می بخشد.

4. محتوای با کیفیت و به روز

مختصر، جالب و جدید باشید. از زبانی استفاده کنید که برای مخاطب شما منطقی باشد – از اصطلاحات تخصصی، صحبت های شرکتی و کلمات اختصاری خودداری نمایید. “چرایی” خود را توضیح دهید. بازدیدکنندگان بازه توجه کوتاهی دارند: املای صحیح، دقیق بودن، مرتبط بودن و به روز رسانی منظم. وبلاگ ها و به روز رسانی های شبکه های اجتماعی، روش هایی عالی برای ایجاد محتوای به روز هستند که باعث می شود بازدیدکنندگان برگردند و به استراتژی SEO سایت شما کمک کنند. بله، به روز نگه داشتن همه بخش ها نیاز به کمی سرمایه گذاری دارد و شما نمی توانید بدون هزینه آن را به دست آورید.

5. اطلاعات تماس و موقعیت جغرافیایی شما به راحتی در دسترس باشد

مخاطبان شما را تعقیب نمی کنند. تعامل را آسان کنید، چندین راه تماس ارائه دهید: تلفن، ایمیل، رسانه های اجتماعی و شاید یک فرم تماس با استفاده آسان. نقشه گوگل یک امتیاز است. مهمتر از همه، اطمینان حاصل کنید که این اطلاعات به راحتی در یک صفحه “تماس با ما” یا همه صفحات سایت، در دسترس باشد.

6. دعوت به اقدام به صورت واضح و شفاف

اگر سایت شما از بازدیدکنندگان چیزی نپرسد، مطمئناً هیچ کاری انجام نخواهند داد. هدف سایت شما چیست؟ آیا این هدف برای بازدیدکنندگان روشن است؟ حتی سایت‌های اطلاع رسانی از بازدیدکنندگان می‌خواهند مقالاتی را بخوانند و به اشتراک بگذارند، شرکت را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنند، ابزارهای مختلف را دانلود کنند، به خبرنامه ها بپیوندند یا درباره سازمان اطلاعات بیشتری کسب نمایند. در هر صفحه یک سوال بگنجانید.

7. بهینه سازی برای جستجو و شبکه های اجتماعی

ساختن یک وب‌سایت زیبا که استفاده از آن آسان باشد، کافی نیست. نیاز به کسب ترافیک دارد. در غیر این صورت، این همه تلاش در طراحی، UX و توسعه محتوا بیهوده خواهد بود. صدها قانون و دستورالعمل برای بهینه سازی موثر در موتورهای جستجو وجود دارد، بنابراین در اینجا چند مورد ذکر شده که برای شروع باید در نظر بگیرید:

  • از عناوین صفحه و متا تگ ها در هر صفحه و از تگ های alt برای هر تصویر استفاده کنید.
  • محتوای سایت خود را بهینه سازی کنید تا با کلماتی که افراد عادی جستجو می کنند، هماهنگ شود.
  • از کلمات کلیدی به درستی در محتوا و لینک ها استفاده کنید.
  • از چیدمان آبشاری برای برگه ها استفاده کنید و کد HTML خود را بدون به هم ریختگی نگه دارید.

تا حد امکان اشتراک گذاری محتوا خود را برای بازدیدکنندگان آسان کنید. شبکه های اجتماعی می توانند حجم زیادی از ترافیک را به سمت شما هدایت کنند و بر رتبه بندی سایت شما در موتورهای جستجو تاثیر مثبت بگذارند. لینک های اشتراک گذاری را فراموش نکنید (حتی اگر در واقعیت به ندرت استفاده می شوند).

این یک بررسی سطح بالا از هفت ویژگی اصلی است! این اصول اولیه به شما کمک می کند تا به سمت یک وب سایت عالی حرکت می کنید و اعتبار بیشتری از حضور خود در وب کسب کنید. برای دریافت مشاهئه بیشتر، با ما تماس بگیرید. وردپرسی شو آماده کمک است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.